Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 13 juni 2012

Lång dag mot natt

Äntligen fick vi sova gott inatt! Så ljuvligt och det ger energi! Nu hoppas vi på samma lycka inatt men jag är osäker. Borde verkligen släcka och krypa ner men min bok är snart slut och så spännande att det är svårt.

Vaknade med världens huvudvärk imorse. Den gav med sig efter en tablett men kom smygande tillbaka på eftermiddagen. Motade bort den med ännu en tablett och körde på. Efter jobbet var det direkt till Rs föräldrar för middag. Med stopp på djuraffären och inköpande av 10 kg kattmat, efter middag var det hem och lägga barn sedan gick jag till C och kollade på film. En franska sådan fast det hade vi inte förstått förrän de började prata. Men den var bra! Switch hette den. Nu ska jag läsa några rader, sen sova. Möttes av denna syn på min sida sängen nu. Undrar vem som dragit fram här? En virvelvind vid namn Thea Tsun-Mei kanske...?

1 kommentar:

  1. Thea Tsun-Mei,en virvelvind!? Lugnet själv jämfört med sin mor och morbror vad det gäller att stöka till..men i söndags innan ni åkte hem var det svettigt. Då hann hon med rätt mycket!

    SvaraRadera