Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 26 november 2013

Tuesday afternoon

Idag är det min hämtdag och vi kom iväg hyfsat snabbt från förskolan. Inte föra att vi har bråttom men det är ofta 100 saker att göra innan vi får på oss kläderna. Väl hemma sa T direkt att hon ville ha klänning på sig (hon hade byxor & tröja). 
- Javisst, jag ska plocka fram en klänning. Eller vill du ha kjol? Sa jag.
- Men mamma, jag sa ju att jag ville ha klänning! Jag sa ju det. Klänning. 
Ooookej, I hear you babe! Lilla skrutta! Vi hade en så mysig eftermiddag med lek & matlagning så jag glömde av att jag hade bokat träning 18.30. Insåg det 19.40 så man kan väl säga att det var lite sent. Förstår inte hur jag lyckades glömma, var dessutom sugen på träning. Men jag har bara mig själv att skylla. Nu har vi kollat senaste Walking Dead och nu tänker jag beta av ett kapitel i min tantsnusk-bok av Nora Roberts. Vilken underhållning! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar