Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 19 november 2013

Möte efter möte efter möte...

Dagen har präglats av möten. Först morgonmöte på jobbet, sen arbetsplatsträff på eftermiddagen, vidare direkt till Brukarrådet (föräldraråd kanske det heter på andra ställen i landet?) med förskolan och nu har jag äntligen landat i soffan. Det där Brukarrådet var intressant, dock hölls det för två olika förskolor samtidigt (samma rektor) och det märktes ganska stora skillnader. De från andra förskolan hade mycket att säga, vilket vi inte hade. Det var helt enkelt väldigt stora skillnader på hur bra saker och ting fungerade och att ha mötet ihop kändes lite knasigt. De ligger dessutom långt ifrån varandra, så det enda gemensamma är rektorn. Jaja, i alla fall skönt att sitta med så man kan känna sig delaktig även om jag kanske inte var så nöjd när jag inte kunde åka direkt hem efter jobbet :-) 

Här har vi mig på jobbet idag, sjukt nöjd över mitt nya trådlösa headset! 


Ok, jag ser inte så nöjd ut på bilden, men jag försöker bara spela svår! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar