Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 22 november 2013

It's been a hard days night

Och egentligen är det inte ens kväll, klockan är ju bara 17! Jag är nästintill förlamande trött. Lång vecka som ändå gått snabbt. Noll träning tyvärr men en massa annat roligt! Igår var jag & några jobbarkompisar iväg på quiz. Riktigt kul! Lagom grej att göra en torsdag när man ska jobba dagen efter. 

Idag har jag flyttat mitt bohag på jobbet till ett nytt rum. Vi får ca 20 nya medarbetare om någon månad så det renoveras överallt på kontoret just nu. Jag kan inte säga att jag är glad över flytten. Jag älskar att sitta där jag sitter nu, har suttit i det rummet i 4 år (med undantag för 13 månaders föräldraledigt) och det är något fint över det där hörnrummet. Men det ska bli lunchrum så jag har inte så stort val. Nya rummet är betydligt mycket mindre, och svårare att möblera (vi kommer sitta 3 st där med, precis som gamla rummet). Men nu är det som det är, mina grejer är på plats. Jag och ena kollegan sitter så nära så vi nästan krockar med varann, tur att vi gillar varann i alla fall ;-) Klagomålet åsidosatt, nu är det helg och det är underbart! Jag ska kalasa på lösgodis, glo en massa på teve & njuta av lugnet efter att T somnat. R ska på fest så det blir förhoppningsvis en lugn kväll, troligtvis med denna katten i knät. 


Herregud!! Vi måste putsa upp vår dörr, den ser ju gräslig ut! 

3 kommentarer:

  1. Trist när man måste flytta till mindre! Rummet på jobbet är ju lite av ens fristad då man jobbar framför dator osv. Men ändå kul med lite nytt! Hoppas det blir bra ändå i slutändan :)
    Och hoppas ni fick en fin kväll med katt-mys!

    SvaraRadera
  2. Trist när man måste flytta till mindre! Rummet på jobbet är ju lite av ens fristad då man jobbar framför dator osv. Men ändå kul med lite nytt! Hoppas det blir bra ändå i slutändan :)
    Och hoppas ni fick en fin kväll med katt-mys!

    SvaraRadera
  3. Det ska nog bli bra tillslut, efter att man fått vänja sig! Och absolut, man spenderar ju så mkt tid där så det måste kännas bra :-) Kramar!

    SvaraRadera