Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 17 november 2013

Klapp på axeln

Oj, jag är grymt imponerad över den här familjen nu när denna helgen är förbi. I lördags morse körde R mig till gymmet på morgonen (indoor walking) åkte sen och lämnade Thea hos farmor & storhandlade sedan medan jag körde mitt pass. Vi blev klara samtidigt och åkte då hem & röjde rejält här hemma. En storstädning så hemmet blev skinande rent! Sen åkte R iväg för att kolla innebandy och jag fick 2 timmar helt för mig själv. Tittade på tv, duschade & läste länge i soffan. Svärföräldrarna bjöd oss på middag och det var perfekt att slippa laga mat en sån dag. Resten av kvällen spenderade vi framför tvn med Så mycket bättre. 

Idag sken solen från en klarblå himmel och vi åkte till 4H-gården i Tuve med grannarna som sällskap. Fikade (eller barnen fikade), tittade på djur & hade det väldigt trevligt! Vidare sen till Ikea för lunch. Där inhandlades fjärilsvingar som T hade på sig större delen av dagen sen. För att fortsätta i flitighetens tecken tog vi tag i trädgården. Krattade löv, stuvade in sommargrejerna längst in i förrådet och gjorde klart för vintern helt enkelt. Sen gav vi oss själva en stor klapp på axeln! Nu sover barnet och det är bara tredje maskinen tvätt kvar, som tur är kan man inta soffläge samtidigt. God söndag på er! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar