Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 12 november 2013

Mitt eget hus

Det är vad T håller på med mest hela dagarna. Spelar ingen roll om man är hemma eller på förskolan. Stolar, kuddar, vad som helst som kan ställas upp och göras till ett eget hus används. Man ska knacka på, vänta tills hon öppnar och komma in på en kaffe. Oftast är vi jobbarkompisar. När jag knackar på säger hon alltid: 
- Hej jobbarkompis Nina! (R är dock jobbarkompis Pappa av nån anledning). 
För övrigt skrattade jag när jag kom hem från träningen förut. T var fortfarande uppe och sprang och mötte mig i hallen. 
- Jag har längtat efter mamma många gånger! Sa hon då till sin pappa. Gulle! 

En koja gjord av ett överkast slängd över köksstolar är också en utmärkt hus. Där ska alla gosedjuren få plats och helst även jag eller R också... Lyckan i hennes ögon! 


2 kommentarer: