Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 14 november 2013

Med hjärtat i halsgropen

Efter en segdragen läggning (sluta med middagsvila kanske?) skulle jag slänga mig in i duschen och tog som vanligt av mig mina armband (en Bismarcklänk & mitt fuck cancer-armband) och la på handfatet. Bara det att guldlänken låg för nära kanten och gled rakt ner i avloppen. Jag blev helt kall och ville mest sätta mig ner och gråta. Efter att paniken lagt sig lite insåg jag att det fanns ju en chans att det fastnat i vattenlåset. Lite meck men fick av det tillslut och jojomän! Där fanns det! Får väl köpa trisslott imorgon! Så lycklig nu!! 

 

2 kommentarer:

  1. Köp 5! Gud så skönt med sådan tur ibland!

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Grät nästan lite av ren lättnad när jag såg att det låg där! Lycka!

    SvaraRadera