Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 5 november 2013

Det är ändå ett himla meck

Jag har ju i ex antal månader betalat för ett gymkort som jag inte använt. Höll igång träningen ett tag men tröttnade sen och hittade inte tillbaka. Fick inte riktigt ordning på det med Rs träningstider heller. Men nu tränar han andra dagar och då har det blivit lite lättare. Så både i söndags & idag har jag varit och tränat. Mjukstart med Bodybalance båda gångerna (blandning av yoga, taichi & pilates med mycket avslappning). Idag hade jag tänkt träna något annat men det var BodyBalance som passade bäst tidsmässigt och ville testa ifall jag gillade instruktören då det passet funkar väldigt bra. Jag gillade henne så det passet ska jag försöka göra till rutin att gå på. Tänkte kombinera med indoor walking & mrl. Får väl hoppas att träningslusten kommer igång och håller i sig... Det är ändå inte bara att slänga sig iväg så fort man får lust till det, utan det krävs planering & kommunikation. 


Min träningapåse med stjärnor är toppen! Tänkte unna mig några nya träningsplagf om jag fortfarande tränar om några veckor :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar