Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 25 november 2013

För sällan

Herregud vad dåligt jag uppdaterar emellanåt. Jag är så trött hela tiden just nu så det blir liksom inte av. Skärpning! 

Helgen summeras som följer. Stadsmuseet har en barnutställning som vi besökte tillsammans med grannarna på lördagen. Trevligt, och alldels lagom. Inte så mycket folk och inte alls så hysteriskt som på vissa lekland. Toppade det med lunch på Ikea till barnens stora lycka. Sen en lugn kväll i soffan. Söndagen bjöd på himmelskt väder så T & jag drog till lekplatsen och blev kvar i 1 1/2 timme. Tror vi gungade i ungefär 1 & 20 min av dessa. Jaja, hon fick bestämma helt :) Sen stack vi till Frölunda torg för att handla en varmare mössa, vantar & strumpor till Lillfia. Men först fikade vi och köpte en Barbalala till T som hon typ inte släppt sen dess. 

Min goda latte! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar