Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 8 november 2013

Fredag

Lovely med fredag igen. Veckorna går snabbt, känns som tiden flyger fram. Imorgon har vi inga planer förutom att jag har ett indoor walking-pass bokat på förmiddagen. Ska bli väldigt gott att komma igång med det igen. Och skönt att komma iväg för mig själv en stund. R åkte till Karlstad tidigt igår och kom hem nu ikväll så det har varit intensivt med både hämtning & lämning på förskolan, jobb, laga middag, städa undan m.m. Nu är familjen samlad igen och det känns bra! 

Något jag måste lösa i helgen är ett skal/fodral till min nya telefon, det är kris!! I övrigt ser jag fram emot att bara hitta på lite smågrejer. Se Homeland & Supernatural. Ja, det låter som en bra plan! Gonatt på er! 


Här har min dotter dukat upp. Hon kan det här med färgerna i alla fall :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar