Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 4 november 2013

Monday, bloody monday

Oj va tiden sprang iväg nu då. 23 redan... Ska strax släcka men får köra en dagsrapport först. Tävling på jobbet idag, det gick riktigt bra och jag tror jag slutade på en andra plats tillslut :-) (hoppas det stämmer nu så jag inte far med osanningar). Vinsten var presentcheckar (pauscheckar) som funkar i de flesta butiker & dessutom detta fina kit med lotion & tvål. Inte tagit upp det och doftat men det ser ju väldoftande ut ;-) 


När T hade dunat in för kvällen passade jag på att göra müsli för första gången. Väldigt nöjd med resultatet. Hade linfrö, dinkelflingor, havregryn, kokos, pumpakärnor & solroskärnor. R var väldigt nöjd när han nyss kom hem från träningen och kunde sätta i sig en skål med yoghurt & min müsli! Kul när det uppskattas! Nej, sängen var det ja... 


2 kommentarer:

  1. Jag måste också testa att göra egen musli! Det verkar ju vara så enkelt & jag älskar ju massa gryn, russin etc i grekisk yogurt!

    SvaraRadera
  2. Ja det måste du! Hur enkelt som helst, och SÅ gott! Finns massor av recept när man googlar. Eller bara ha i precis det man själv vill!

    SvaraRadera