Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 29 november 2013

Candles & candy

Snörvel! Har åkt på en jädrans förkylning igen, inte länge sen jag var dålig men förskole-bacillerna kan vara riktigt envetna. T har mest varit snorig så jag hoppas inte detta kommer från nån annan och att jag lyckas smitta henne. Vi får väl se. Just nu kurerar jag mig med godis och 100 tända ljus. Känns redan bättre! 



Vi har en mysig eftermiddag ihop, fredagar är lyxiga då vi har hela eftermiddagen att njuta av. Jag var riktigt trött trots en kort arbetsdag och slumrade till som hastigast när T var fullt upptagen med sin egen lek. Tills hon tjoade på mig med gäll stämma att jag skulle vakna. Oops! Sen hjälptes vi åt att steka pannkakor och jag tror hon åt 4 st. Nu ska jag njuta av denna fredagkväll och fortsätta räkna ner tills jag ta en ny Ipren... 

2 kommentarer:

  1. Usch så tråkigt att vara förkyld igen! :/ Krya på & hoppas du har en bra Lördag! <3

    SvaraRadera
  2. Förlåt för sent svar! Tack snälla du!! Kramar!

    SvaraRadera