Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 27 november 2013

Kära tomten!

Till helgen är det första advent och i år ska jag fasiken ha ordning på alla julklappar i tid. Har nu börjat smsa och höra mig för vad barnen önskar sig och hoppas att frågetecken ska bli utropstecken senast i mitten av december i år. Själv önskar jag mig såklart en del också. Struntsumma att man är vuxen och alltid ska säga "vi köper bara till barnen i år". Jag gillar jul, att köpa och få klappar (även om det inte ska gå till överdrift). En mysig stund tillsammans där alla får några klappar var att öppna. Här kommer några tips till er som vet med er att ni troligtvis kommer köpa något till mig (hint: mamma,pappa, Robert). 


Såg detta i Åhléns-katalog. Perfekt! Ett kit med 6 olika sorters I love... duschcreme. Fick även med en kupong på 20 % på skönhetsprodukter på Åhléns till den som känner för att köpa denna toll mig, haha! 

 
Äger ingen puderborste så nån slags sådan hade jag uppskattat!


Gellack fick jag tips om på jobbet idag och med tanke på hur mycket jag målar mina naglar så hade detta startkit varit perfekt! :-) 

Sådär ja. Nu gjorde jag det lätt för er. Kan ni vara snälla att göra det lika lätt för mig i år? Ni har min mailadress. Tack på förhand. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar