Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 1 november 2013

Weekend

Åh så skönt med helg! Efter en ganska energikrävande vecka är det skönt att pusta ut nu. Egentligen har den inte varit dålig men jag har varit på dåligt humör. Torsdagen var en smärre katastrof. Inget kändes bra. Bussen körde ifrån mig, det tokregnade så jag var blöt & kall när jag äntligen kom fram och sedan gick inte mönstret att bryta. Vissa dagar är man bara irriterad på allt och alla (blir väldigt mycket sån strax innan en viss tid på månaden), jag riktigt känner hur oresonligt det är att bli så irriterad, men kan inte göra en skit åt det. Väldigt frustrerande minst sagt. Idag har varit bättre! Det är ju fredag plus att min nya iPhone 5s anlände nu till kvällen! Very najs! Nästa uppdrag blir att hitta ett bra skal till! Nu blir det film här i stugan, After Earth. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar