Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 28 april 2013

Trött helg

Det tar på krafterna att Afterworka. Men vilken rolig kväll! Vi lagade 3-rätters och hade sjukt kul! Fantastiska människor jag jobbar med, varendaste en av dem. Att jag mådde som jag förtjänade i lördags är ett straff det var värt.

Jag klarade mig igenom Mollys namnkalas (jätteroligt med supergod mat!) och på kvällen blev det Johan Falk och tidigt läggning.

Idag har jag och Carro haft en tjejdag. Först ett MRL-pass och sedan shopping på stan. Jag hittade en klänning, en tröja & så köpte jag solglasögonen jag tittat på innan. Vi hade en jättemysig eftermiddag och det är sånt man borde göra oftare.. Unna sig lite egentid, det behövs!

Här är Thea på sin nya cykel. Ett impulsköp då Toys R us hade 25% rabatt. Hon är minst sagt glad i sin cykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar