Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 4 april 2013

Åsidosatt

Bloggen har tyvärr fått stå lite åt sidan de senaste dagarna. Först låg allt fokus på operationen och när den gick bra insåg jag att vi ska hålla 2-års kalas på lördag... Kanske skulle ta tag i det, haha! Imorgon fyller alltså min lilla skrutta 2 år! För exakt 2 år sedan var vi på Östras förlossning, smärtorna var riktigt jobbiga vid denna tiden minns jag. Hade inte fått ordning på lustgasen utan körde helt naturligt vilket var löjligt smärtsamt. Någon timma senare, vid 22 lyckades jag bättre med lustgasen och släppte den inte för en sekund efter det :-)

Nu har vi i alla fall inhandlat grejer till tårtorna, det sista av engångsgrejerna och dricka. Tror vi har koll på läget, och mamma kommer imorgon så hon får väl styra upp det i så fall. Ja, det var ju inte tänkt att mina föräldrar skulle komma då pappa jobbar på lördag men mamma kan inte hålla sig borta utan kommer med tåget imorgon. Gissa vem som blev glad?! Thea! Dock var hon lite undrande till varför morfar inte skulle följa med men verkade förstå när jag berättade att han skulle jobba. Ja, det ska bli kul att hålla kalas för vår stora tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar