Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 16 april 2013

Pust

Alltså, tiden räcker inte till just nu känner jag. Denna veckan är krånglig med stort K. Diverse saker på våra jobb har lett till byte av vem som ska hämta/lämna och idag fick lillfia vara hos farmor efter dagis då inget annat gick att lösa. Det som gör det lite svårt är att farmor inte har körkort och bor inte på gångavstånd. Alltså blir det lite meck om hon ska hämta. Så idag fick R hämta T, köra henne till farmor och sedan åka tillbaka till jobbet. Nä, såna här veckor är inte roliga. Låt den vara över snart, så det kan bli fredag och mina fina vänner i föräldragruppen kommer hit! (Att jag fått ont i halsen nu på kvällen tänker jag ignorera, att bli sjuk IGEN orkar jag faktiskt inte med.) Nu blir det Fifthy shades of Grey. Jisses, vilken bok alltså!



2 kommentarer:

  1. Näe sådana veckor är inte roliga. Heja pÅ! Halvvägs nu! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch nej, det är nedräkning här! TACK fina för pepp! <3

      Radera