Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 24 april 2013

Ny favorit

För några veckor sedan köpte jag en ny väska till mig själv. Har tidigare varit en riktigt väsk-junkie men för några år sedan hittade jag den perfekta väskan för mig och har hållt mig till den sen dess. Nu har jag dock insett att den är alldeles för stor, jag släpar med mig för mycket och det har slitit på axeln (jag trivs bäst med den på vänster axel). Så bestämde mig för att hitta en liten axelremsväska. Det var R som hittade denna åt mig och först var jag tveksam men tillslut köpte jag den ändå. Och nu älskar jag den! Jag har bara med mig det absolut nödvändigaste och det rosa fodret är pricken över i:et. Den kommer från Espirit och kostade 499:- på Åhléns (jag hade diverse checkar vunna på tävlingar på jobbet så jag betalade 350:- tillslut). Nu ångrar jag bara att jag inte köpte solglasögonen jag testade samtidigt. De var sjukt snygga och helt min smak. Får bege mig tillbaka till Åhléns helt enkelt :-)



2 kommentarer:

  1. Snygg!! Åk tillbaka & slå till på brillorna också. Du sparade ju en massa pengar på väskan! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Fattar inte varför jag inte köpte direkt istället? Behöver nya solbrillor... Jaja, då har jag en anledning till en shoppingtur :-) Kram!

      Radera