Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 25 april 2013

Crappy day

Urusel dag på många sätt. Urk! Har lust att bara dra täcket över mig och sova bort resten av dagen men det går ju inte. Imorgon är jag inte hemma så vi ska försöka städa och fixa lite så R inte behöver gå runt i ett kaosartat hem.

Att Thea är extremt pappig just nu och knappt vill se åt mitt håll när han är i närheten gör inte under för humöret det heller. Jaja, ska sluta klaga och ta tag i livet istället. Imorgon har vi AfterWork på kontoret med matlagning & lekar. Det ska bli väldigt kul så det ser jag fram emot! Kanske lite Revenge kan gaska upp mig också?

4 kommentarer:

  1. Alma är också sjukt pappig nu. Ibland kan jag inte komma nära henne utan att hon ska försöka slåss och säga "dumma mamma!". Haha.. Går nog över förhoppningsvis :)
    Hoppas att du får en trevlig aw!
    kram LindaB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så är det här med! Helst ska jag gå iväg och lämna dem ifred. Men det går ju över som du säger :-)
      AWn blev väldigt lyckad! Skitkul kväll! Kram

      Radera
  2. De där dagarna kan slänga sig i väggen altså. Blä! Hoppas verkligen dagen idag är bättre & att du får en jättetrevlig afterwork!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! De får de gärna göra! Men nu är det bättre, mitt humör har vänt :-) Ja, Afterwork blev så roligt! Tack för fina ord! Kram

      Radera