Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 26 januari 2014

Uppdatering

Ber om ursäkt för att bloggen bara bestått av listan och kortare uppdateringar. Sjukdom, tröttma och annat har satt käppar i hjulen denna veckan. Men nu är det veckans sista dag och imorgon är det nya tag! Jag känner mig mer peppad inför nästa vecka, även om toppenhumöret fortfarande inte infunnit sig. Men jag har insett att det är helt okej. Man behöver inte alltid vara på topp och jag har så fina människor i mitt liv som står bakom mig. Några snabba ord med tjejerna på jobbet och sms från vänner tar mig långt!
Jag som i början av veckan hade noll matlust och bara åt för att jag var tvungen (och därmed tappade en del i vikt, jippie) har tagit igen det i fredags & igår så nu är det skärpning igen. Har i alla fall gått ner 3 kg sen jag började med Viktklubb igen för lika många veckor sen så jag håller min plan på ett kilo i veckan. Hoppas det fortsätter så, för i så fall når jag mitt mål innan vi åker till Grekland! Det vore fantastiskt men jag vågar inte riktigt tro att jag kommer klara hela vägen dit, det kommer bli svårt... 


Bild från Theas första biobesök förra veckan, Var är Bus-Alfons? 4 kortfilmer om Alfons (ca 40 min) och Thea älskade det! Kommer det mer Alfons??! 

2 kommentarer:

  1. Åh jag vill också gå på barnbio!! Så mysigt! Måste kolla upp om det finns här.

    Och vad underbart att du länner dig lite mer pepp & att du har så fina vänner som finna där <3

    SvaraRadera
  2. Ja, kolla upp det! Hur mysigt som helst och blir det för mycket spring i benen är det ju faktiskt bara att gå ut innan det är slut!

    Vänner som ställer upp och gör en glad igen är ovärderligt. Läste precis ditt senaste inlägg om just vänskap, skickar en stor styrkekram! <3

    SvaraRadera