Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 18 januari 2014

Blä!

Nu kickar pessimisten i mig igång rejält. Jag släckte vid midnatt. Kl 05 vaknade jag och insåg att T fortfarande sov i sitt eget rum. Gick in för att titta till henne och la på henne täcket. 05.30 vaknar hon och har sen dess inte somnat om. Vi sitter i soffan sen en timme tillbaka. Jag är på sjukt dåligt humör och fruktansvärt trött. Det blåser fortfarande storm ute så någon pulka idag lär det inte bli (som att jag orkat det). Tänker sura fram till 21 ikväll då jag kommer gå och lägga mig. Lovar att inte posta mer klagoinlägg nu. Listan får det bli, men i övrigt lovar jag att återkomma först då jag är på bra humör igen. Vilket lär vara nångång i februari. Over and out och slut på klag. 


2 kommentarer:

  1. Nu är du ju inte sur längre! /R

    SvaraRadera
  2. Nej, men trött som ett as :-) Och i stort behov av en dusch :-S

    SvaraRadera