Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 14 januari 2014

14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…

Denna kändes först lätt men var ganska svår ändå. Började tänka igenom serierna jag följer men det är ju ingen karaktär som har det bra. Antingen har de mördat nån, eller blir illa behandlade och svikna eller vad annat det nu kan vara. Men så kom jag på en gammal goding. Felicity Porter, från serien Felicity som gick för 100 år sen. Hon levde studentliv i New York, jobbade på Dean&Deluca och visst hade hon kärleksbekymmer men de var ju i alla fall normala problem. Så Felicity får det bli! 


Vem hade inte en crush på Scott Speedman (Ben)? 

2 kommentarer:

  1. Men ååååhhhh den serien har ju jag glömt! Får liksom tvångsbehov av att netflixa serien NUUU!

    SvaraRadera
  2. Visst var den underbar? Jag älskade den! Är också sjukt sugen att se den igen :-)

    SvaraRadera