Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 27 januari 2014

26. Den bästa frukosten är ju som vi alla vet…

Är väl inte den första att skriva... Hotellfrukost! Åh, det finns nog inget bättre. Massor av gott bröd, yoghurt, pålägg i mängder, bacon, pannkakor, nutella, färsk frukt m.m. Scandics frukost är riktigt bra får jag säga, den har alltid levererat. Har även bott på First några gånger och aldrig blivit besviken. 

Min sämsta hotellfrukost var dock efter en personalfest i Båstad. Jag hade druckit lite för många Dagens kvällen innan och fick inte ner något. Jo, en halv skiva ananas. Satt istället och tittade på några kolleger som vräkte i sig (tröstade mig dock med att de fanns de som fick i sig mindre än mig t.o.m.) men lärde mig en läxa och har inte gjort om samma sak igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar