Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 17 september 2013

Tisdag

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, vilket var skönt! Söndag & måndag var ganska tufft, jag har oroat mig mycket då vi inte riktigt får grepp om Theas sjukdom. När man inte exakt vet vad som är fel är man på helspänn hela tiden men igår eftermiddag verkade det äntligen vara på väg åt rätt håll. Hon var pigg å glad, sprang omkring och busade. Men så blev hon sämre inatt igen och då blir man så förtvivlad. Det är det värsta som finns att se sitt barn må dåligt. Idag har hon och pappa varit hemma och hon har mestadels varit pigg. Ätit mer än tidigare dagar och hon orkade hålla igång ända till sänggång nu så vi får hålla tummarna att natten går bra. 

Vilken lycka igår när hon fick målade naglar! (Dock lossnade färgen i badet, hur kunde det hända? Det bara flagnade bort på alla fingernaglar men inte på tårna. Hur skumt?!) 


2 kommentarer:

  1. Det där händer JÄMT på mina händer men på tårna sitter lacket kvar i en evighet. Fattar inte! Eller jo. lite logiskt är det ju men ändå så försvinner ju lacket megafort på händerna?

    Fö. lääängtar jag efter att få måla August små små naglar. Sååå gulligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, det bara ramlade av i badet. Aldrig hänt mig dock. Skumt!!
    Ja, detta var första gången hon fick nagellack. Tror vi var lika lyckliga båda två, haha!

    SvaraRadera