Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 19 september 2013

Snart helg

Torsdag som bjudit på vab, regn från klarblå himmel, kakbak i sandlådan, iOS 7.0, Hela Sverige Bakar och så lite Christian Grey. 

För första dagen sen i söndags var skruttan äntligen sig själv igen, hela långa dagen. Pigg har hon ju varit i omgångar tidigare men säckat ihop nångång under dagen men inte idag. Och äntligen äter hon igen! Så egentligen skulle hon absolut klara förskolan imorn men R stannar hemma med henne för säkerhetsskull så det inte blir nåt bakslag. 
Äntligen har jag tagit tag i Femtio nyanser-trilogin igen. Efter 1 1/2 bok tröttnade jag men nu är jag igång igen och plöjer för fullt igenom sista boken. Och jag fattar inte varför jag tycker det är bra, men det gör jag :-) Under kvällen har jag kikat på Hela Sverige Bakar. Riktigt roligt program för den som gillar bakning. Dessutom är en av mina kunder med och tävlar, Mia! Hon är så go och jag håller självklart på henne! Heja heja! 

Thea bakade Gurk-tårta till sin pappa i sandlådan. Undrar vad bakjuryn sagt om den, haha? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar