Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 9 september 2013

Kräftskiva på Gräddhyllans Camping & Spa

Anledningen till senaste tidens tystnad är en fullspäckad helg. I lördagsförmiddag åkte jag och R upp till Filipstad för att gå på en stor marknad, Oxhälja och sedan kräftskiva i Lotta & Patriks sommarstuga. Det är en tradition att flera par samlas hos Rs syster redan på fredagen, åker till Oxhälja på lördag och på kvällen är det kräftskiva. I år skulle vi vara i deras sommarstuga och egentligen hade vi tackat nej till att vara med men blev övertalade tillslut :-) Dock kunde vi inte åka redan på fredagen så vi slöt upp i Filipstad istället. Hur som helst så var det en mycket trevlig tillställning. Vi var 6 par som åt & drack gott, sjöng snapsvisor ( 1 2 77 7 7), badade tunna & dansade. 

Det var hatt-tema. Istället för tråkiga kräfthattar skulle alla ha med sig en annan hatt att ha under kvällen.
Fick låna hatt av svärmor! 


Jag & min cowboy! 


Sen lite bad i tunnan för vissa. (Jag dansade mig så svett att jag aldrig badade denna gången. Dessutom var det fullt hela tiden :-) ) Jag gillar att hattarna fick följa med ner i tunnan. 


Ca 65 mil på kort tid satte dock sina spår så jag är fortfarande riktigt trött så det blir tidigt i säng även idag. Hoppas ni haft en bra helg! 

2 kommentarer:

  1. Jag är oxå sjukt trött men det är det värt för helgen va galet kul!
    Kram FASTER L8 😘

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen lyckat! Nästa år kommer vi hela helgen istället! :-) Pöss!!!

    SvaraRadera