Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 29 september 2013

En helg passerar

Japp, lika snabbt som alltid är den förbi. Helgen. Min har varit ganska fullspäckad. Först middag på Nonnas med jobbet i fredags. Jättetrevligt men jag ångrar lite att jag inte tog pasta. Valde torskrygg men får säga att den var lite tråkig & smaklös. Var rädd att magen skulle bli chockad av pasta, men i efterhand hade det helt klart varit värt det. Smakade lite på en kollegas mat & den var ljuvlig!! Efter det blev det en sväng till Lou Lou. Hade nya skor för kvällen, vilket förstörde mina fötter helt. Det var typ bara 5 cm klack men det spelade ingen roll. Kände mig döende under promenaden hem från bussen. Blod & en blå nagel blev resultatet men vill man vara fin... 

I lördags motade jag bort bakfyllan med att städa huset & storhandla med R. Alltid skönt när man är sådär redig. Middag åt vi hos grannarna, grillat som var väldigt smarrigt! Idag har vi fortsatt i den produktiva andan och oljat in utemöblerna (äntligen!!). Eftermiddagen spenderades i Tollered med att fira Molly som fyllde 1 år i torsdags. Thea hjälpte till att öppna paket och var noga med att testa de fina presenterna Molly fick. Nu är jag så trött men måste vänta på tvättmaskinen + vika lakan innan jag får luta huvudet mot kudden... Längtar. Hoppas ni haft en fin helg! 


Blev sjukt förvånad när T vaknade 06.30 imorse. Har hon inte gjort på månader. Hennes helgtid brukar vara 07.30-08.00 ungefär. Försökte blunda lite bredvid henne i soffan varpå hon bände upp mina ögonlock med sina små fingrar och sa: Inte sova, mamma! Du måste vara vaken. Mamma!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar