Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 5 september 2013

Fyndat & handlat

Pustar ut i soffan efter en lång torsdag. Hämtade på förskolan istället för R som var iväg pga jobbet. Vi cyklade hem och var ute en stund tillsammans med resten av barnen på gatan. Lagade spaghetti & köttfärssås till middag. Droppade i lite brynt schalottenlöksfond vilket var ett bra drag. Det piggade upp köttfärssåsen på ett enkelt och snabbt sätt! Sen konstaterade jag att kylen ekade tomt och att det hade varit extremt skönt att storhandla redan idag. Sagt & gjort, jag tog mig en tur till affären och nu är alla skåpen fulla igen. I like. Jo, jag fyndade ju en skaljacka på Tradera också. Fick en rosa Polarn o pyret i storlek 98 för 120:-! Det är jag riktigt nöjd med! 

Har ingen bra bild till mitt "detta-har-jag-gjort-idag-inlägg" så jag bjuder på två sköldpaddor som söndagsmyser på Universeum. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar