Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 22 september 2013

Regniga söndag

Trist med regn idag, jag hade inte haft något emot att vara ute och leka en lång stund. Nu blev det bara en kortare sväng med fullt regnställ men det blir ju inte samma fart då. Men vi hade kul ändå. Sen lagade vi pannkakor tillsammans som vi åt till lunch. T älskar att hjälpa till i köket och åt med glad lust när det var klart. Tror det blir godare när hon vet att hon hjälpt till själv. Nu har jag precis gett upp läggningsförsöken. Ingen idé att truga, hon får vara aptrött i eftermiddag helt enkelt. 

Vad resten av dagen bjuder på får vi se. Hade tänkt ta en sväng till Ikea men nu när hon inte sovit vette sjutton om jag vill det. Vi får se. Regniga, tråkiga söndag. Imorgon är det i alla fall måndag och äntligen ska T till förskolan efter en vecka hemma. Är nervös att hon kommer vara ledsen när jag lämnar då hon blivit extremt mammig denna veckan och det är jag som lämnar imorn. Det återstår att se. Nej, nu ska jag avsluta detta gnäll-inlägg. Återkommer med rapport om fredagen, då jag äntligen träffade de underbara tjejerna i föräldragruppen. Mer om det sen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar