Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 3 september 2013

Tisdag

Idag kändes det som sommaren kom tillbaka. Märks dock på morgonen att det är september, det bet i kinderna i början av min cykeltur. Men ljuvligt att kunna vara ute efter förskolan, det uppskattade både jag och T. På tal om förskola, de två första hela dagarna har gått superbra! Hon har inte varit ledsen när vi lämnat och under dagen har det gått jättebra så det känns riktigt toppen! Dock har de inte fått henne att somna nån av dagarna. Två barn är lite äldre och sover inte längre middag och detta har ju hon snappat upp och vill inte heller sova. Så vi får se. Mig gör det inte så mycket, bara hon inte är helt slut när vi hämtar (vilket hon var igår men inte alls idag). Hon verkar gilla fröknarna och det gör vi med, de är verkligen toppen allihop! 

Idag har jag cyklat fram och tillbaka till jobbet (ca 1,6 mil) och gått 4,5 km nu på kvällen så motionen är jag nöjd med! Sitter därför och kollar på lite kläder. Skulle verkligen behöva ett par nya byxor och några vardagstoppar + nån lite festligare topp. Vi ska åka på kryssning till Kiel om några veckor och det hade varit roligt med något nytt & fint att ta på sig då. Får se om jag hittar något. 


Fin utsikt på min promenad. Luftballong-väder. Finns ett ställe med underbar utsikt över Angeredsbron som jag går förbi ibland och är alltid lika sugen att stanna och fota men man måste typ ställa sig på någons tomt för att få en bra bild så jag vågar aldrig :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar