Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 1 september 2013

Film

Efter maraton av serier tittade vi faktiskt på film ikväll. I give it a year blev det och den får klart godkänt! Vi skrattade högt flera gånger och det var en sån där mysig dussin-film men det är ju precis såna man vill se ibland. Simon Baker (The mentalist) var med och honom gillar jag verkligen! Tog ett tag att vänja sig vid att Anna Faris (alla Scarymovie-filmerna) spelade en seriös roll men det blev riktigt bra tillslut det med! Och Minnie Driver också, henne får vi inte glömma! Nä, nu måste jag sova! 


2 kommentarer:

  1. Jag röstade på denna som kvällens film med fick ett feting NEJ, haha. Oh well. Det blir Gatbsy istället & jag klagar iiinte :)
    Lustigt att vi ofta kollar på samma film/serie :)

    SvaraRadera
  2. Haha, försök övertala honom - jag tyckte den var riktigt rolig! (Eller passa på när han är på resa!) Ja, vi verkar ofta titta på samma saker :)

    SvaraRadera