Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 29 september 2014

Sparka igång en ny vecka

Ja det blev att rivstarta denna veckan. Thea hade svårt att somna om inatt när hon kommit in till oss. Hon väsnades inte speciellt mycket men jag märkte ju ändå att hon inte sov och kunde således inte heller jag somna om. Så i lite mer än en timme inatt var vi i nåt slags halvslummer. Det satte sina spår hela dagen tror jag. Först fick jag slita i ungefär 15 min innan barnet ens ville öppna ögonen imorse. Jag hatar att väcka - bläää! Men det måste jag varje morgon. När jag försökte bädda sängen hoppade hon upp i den igen och bäddade ner sig. Så jag var inte ett dugg förvånad att en supertrött tjej mötte mig i eftermiddag. Framåt halv sju var hon riktigt svårhanterlig och skratta/ grät om varannat. Hon somnade på två röda kan man väl lugnt säga. Får hoppas hon sussar gott hela natten och vaknar pigg imorgon. Jag fick ju lite längre kväll vilket var skönt. Målat naglarna, tvättat (dålig kombo, svårt att hänga tvätt innan naglarna är torra) och tittat på första avsnittet Orphan black. Verkar lovande! Hade bestämt mig för Scandal men tyvärr visades bara den i ynka 2 dagar till på Viaplay, och jag hinner inte plöja allt så snabbt. Varför gör Viaplay så? Jag betalar ju ändå för att använda tjänsten, men ändå försvinner avsnitt snabbt. Samma gällde ju Revenge. Surt!! 

Här har ni en som inte är sur, Tjockekatten var helt överlycklig när han baxat in sig i Theas leksaksbarnvagn. Hittat honom där jag vet inte hur många gånger senaste tiden :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar