Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 16 september 2014

Vårt bröllop i bilder

Ikväll var jag och hämtade bilderna från bröllopet som vår talangfulla vän Carro tog. Så himla kul att kolla igenom bilderna, så fina!!Tack älskade vän för att du ville dokumentera vår dag! Så här kommer en kavalkad! 


Jag precis innan vigseln - lite pirrig!

-Tager du...?

GIFTA!

Med föräldrar & Thea

Du & Jag ♥

Världens finaste barn


Skorna!!





Ja...så fina bilder! Och det finns en hel drös till :-) Tackkort är valt, men det tänker jag inte visa här innan de gått ut till alla gästerna. Mysigt att minnas tillbaka på vår fina dag! 






3 kommentarer:

  1. Finaste vänner! Tack till er Nina(och Robert) för att vi fick vara med och fira er underbara dag. Och att jag fick äran att fota er!Så himla glad att ni är nöjda!

    Kärlek till er!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kanonfina bilder på kanonfina er!
    Kram syster/svägerskan L8

    SvaraRadera
  3. Ja, annat än nöjd går det inte att vara! Du är så grym! <3 tack igen, fina du! Puss å kram!

    Tack kära svägerska! Måste hålla med om att vi är fina! Jag & min man :-) Puss!

    SvaraRadera