Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 10 september 2014

Hej igen!

Oj, det var verkligen inte min mening att försvinna så länge som jag gjort. En intensiv jobbvecka, följt av en ännu intensivare helg och sen åter till jobbet (fortfarande med en del sjukdom) har gjort att jag varit helt slut på kvällarna. 

Ska man börja med helgen? Vi skulle upp till Hällefors, till Roberts syster & hennes man. Årlig kräftskiva med släkten, vi hade barnvakt hela helgen och var taggade! Döm om vår förvåning när Jukkis, Carro & Jani helt plötsligt dyker upp från ingenstans på lördagen. Vi fattade ingenting. Dom skulle ju sova över hos hennes mamma, därför kunde de inte passa våra katter... Men jag insåg ju snabbt att det var mycket som inte var som det verkade. En hel del grejer som "hänt" under lördagen kändes nu tvivelaktiga men ingen avslöjade något så det var bara att köra på :-) Det hela visade sig vara en mösexa/svensippa för mig & min man. Kan säga att ni lyckades verkligen lura oss! Vi var helt aningslösa! Vi fick tävla mot varandra i diverse grenar. Bl.a. Skjuta med gevär. Här är min tavla: (stolt!!!) 


Vi fick flytta stockar på tid, med hjälp av en traktor med gripklo (??) 

Även där gick jag vinnande ur striden. Sen delades alla festdeltagare in i två lag. Jag fick karlarna och Robert fick tjejerna. Vilken kväll! Det avslutades med kräftskiva, dans & bad i tunnan. Vi fick även måla varsin tavla till varandra som nu ska upp på väggen där hemma. Tror jag hittat en bra plats för dessa mästerverk. Är fortfarande trött efter denna helg men jisses va roligt jag haft! TACK ännu en gång till alla er inblandade för ert engagemang i detta och för att ni ville göra detta för oss! Det betyder så mycket för oss båda! Pöss på er! 


2 kommentarer: