Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 17 september 2014

Onsdag - en vardagsuppdatering

Får summera denna onsdag som bra! Helt okej dag på jobbet, stack lite tidigare och blev upplockad av R som var ute och körde. Han har fått hålla sig hemma idag då tvättmaskinen skulle levereras mellan 9-13. Bra tid, verkligen! Dessutom kom de inte förrän efter 14, så inte ens ett tidsspann på 4 timmar kunde de hålla. Men nu är maskinen på plats och vi betalade några hundringar extra för att de skulle ta med den gamla maskinen samtidigt. Helt klart värt pengarna. 

Ikväll skulle jobbarkompisarna iväg på quiz. Jag stod över då R tränar & jag var dessutom iväg hela kvällen i torsdags så jag kunde inte riktigt med att be honom stå över, även om jag vet att han säkert skulle gjort det. Istället fick jag en lugn kväll hemma, vilket verkligen inte är fel då jag just nu är trött jämt känns det som. Ägnade mig åt att måla naglar & titta på Revenge (bara 4 avsnitt kvar nu). Här har ni mig slappandes framför ett avsnitt med min alldeles egna vetevärmare runt min onda nacke! Ja, ni läste rätt! Behöver ej låna mer, nu har jag en som är bara min! Att det dessutom var en väldigt överraskande present gjorde inte saken sämre! Så snällt & omtänksamt! 

Såhär kan man också roa sig! Och så har jag tvättat såklart. Nya maskinen fick bekänna färg direkt. Har gått i ett hela kvällen men nu är vi bara typ 2-3 tvättar ifrån att vara ikapp! Vår nya maskin sväljer 7 kg tvätt så det har gått snabbt att komma ikapp! Toppbetyg än så länge då den är väldigt tyst. 


Tror vår tvättstuga kan bli riktigt fin nu när vi flyttat om lite och ska försöka få upp några hyllor också. Nej, nu är det dags! Gonatt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar