Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 21 september 2014

Kalas & dans!

Lek & firande har denna helg bestått av. Igår fyllde Theas farmor år och det skulle såklart firas! Innan kalaset började fick jag & T skjuts till Angereds stadspark, en jättetrevlig lekpark med långa rutschkanor, en rolig fontän, gungor, linbana m.m. Vi lekte massor, käkade medhavda pannkakor på en bänk i solen (se bildbevis nedan), köpte en blomma till farmor & tog bussen till kalaset. 


Kalaset bjöd på tårta & mat, trevligt sällskap och massor av lek för Thea. Hon har så kul med sina fastrar och tycker det är kul att "ta hand om Molly" (hennes kusinbarn som är knappt 1 1/2 år yngre). 

Idag började dansen igen som T gick på i våras. Jag har tvekat lite då jag tycker det är en rätt dum tid (söndag 09.30) så jag kollade runt lite efter andra dansklasser men det var fullt på den med bra tid & plats så vi chansade på att det skulle finnas platser kvar på "gamla dansen" och åkte dit imorse. Det gjorde det så nu ska det dansas på söndagarna igen. Thea hade verkligen kul så självklart är det värt en tidigare söndagmorgon :-) Hon ville inte sluta dansa och då är ändå "lektionen" 45 min! I övrigt har vi idag planterat vårlökar i trädgården som förhoppningsvis visar upp sig nångång i april, bakat chokladbollar och tittat på Nalle Puh. En mysig söndag helt enkelt! Hoppas ni haft detsamma ni med! 


Thea iklädd sin pappas kollegetröja, hon såg ut som Yoda ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar