Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 10 september 2014

Come rain or sunshine...

Ja, lite upponer här hos oss just nu. Igår gick tvättmaskinen sönder & idag har jag återigen fått väldigt ont i axlarna. I fredags träffade jag kiropraktorn på jobbet, han hjälpte mig med låsningar både i ryggen och nacken. Kändes mycket bättre & rörligare efteråt. Idag på jobbet började jag känna mig lite stel igen och passade på att göra de övningar han gett mig för att mjuka upp nacke, axlar & skuldror, men jag vet inte om jag tog i lite för mycket för nu är det mycket värre istället. Eller så är det bara att jag sitter helt fel. Jag drar fram axlarna och spänner mig. Suck! Jobbig följetong detta. Och så det här med tvättmaskinen då. Den har 9 år på nacken (höhö) så den har väl gått på övertid ett tag men ändå. Vi hade precis bestämt hur vi skulle göra om i Theas rum (hittat golv & en del nya möbler, skulle bara välja färg till väggarna) och nu får vi pausa det projektet helt. Pengarna finns inte där för både renovering & ny tvättmaskin. Har i alla fall hittat en maskin som verkar väldigt bra, till ett bra pris. Som tur är har inte Thea fattat att vi planerat nytt för hennes rum, så hon lär inte bli besviken för att det inte blir något. Tids nog blir det väl av, frågan är bara när. Nej, nu ska jag sluta klaga, världsliga saker detta så lika bra att gaska upp sig. Hoppas ni har en mysig onsdag, vänner! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar