Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 27 september 2014

Mer kalas

Kalasandet fortsätter för oss, kul! Speciellt Thea älskar det här med kalas, det är verkligen hennes grej :-) Hon behöver ingen startsträcka utan kör på så fort vi kommer dit. Idag var det grannpojken som firades och lyckan över att få en lila ballong att ta med hem (påsen med godsaker var intressant en liten stund men sen var det bara ballongen som gällde) visste inga gränser och hon lekte länge med den även hemma. Det har blivit mycket Thea & mamma denna helgen och det har varit väldigt mysigt! R kände sig lite krasslig igår och tog det lugnt under kvällen, idag var han dock back to normal och är iväg på kickoff med sitt innebandylag. Tösen och jag tog det lugnt efter allt kalasande, käkade middag, lekte, badade ihop, myste i soffan framför Mamma Mu innan hon somnade gott strax efter 20. Imorgon fortsätter helgen med mer kalas, Molly fyllde 2 igår så då är det hennes tur att firas! Jag är rätt trött och kommer nog göra kväll tidigt, men först ska jag ringa min mor! Ha en underbar lördagkväll, vännern <3 


Gulliga unge som insisterade på att duka även till pappa även om han inte var hemma. "Ifall han kommer hem och vill ha något att äta". Finaste Thea! 

2 kommentarer:

  1. Hon verkar så underbar lilla Thea! Och du är en sådan fin mamma <3
    Hoppas ni har en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är så omtänksam & go! Åh, tack snälla fina du! <3
    Detsamma önskar jag er! Puss å kram!

    SvaraRadera