Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 16 oktober 2014

Väntar..och väntar...

Det var ett tag sen vi beställde matvaror på nätet. Förra året beställde vi några gånger från Coop men det blev en del fel & svårt att få tag på deras kundtjänst så vi testade bara några gånger. Denna veckan funkade logistiken hemma dåligt då R är iväg ikväll och jag ska bort imorgon så jag ägnade gårdagen åt att klicka ihop min inköpslista på Mathem.se. Smidigt och bra! Valde leverans mellan 17-21. Fick sms imorse att min beräknade leveranstid är 20.30, men jag sitter här ännu... Inga matvaror... Det jobbiga är att jag behöver duscha men skulle jag gå in i duschen nu skulle de ju såklart dyka upp precis då. Surt! De hade ändå ett spann på 4 timmar att levera men ändå blir det försenat. Ger dem 10 min till, sen får jag ringa & fråga vad som pågår. Ville helst krypa i säng vid 22-tiden hade jag tänkt. Bjuder på en bild från jobbet idag, har en supergo fleeceponcho för 35:- på Jysk på mig. Helt perfekt på vårt kalla kontor! 


Vet ej vad det är för slags min jag gör dock... :-) 

Uppdatering: har nu ringt kundtjänst. Bilen hade kört fast, hon var väldigt förvånad att jag inte fått nåt sms om förseningen. De hade just levererat till en adress nära mig, hade ett stopp till innan min tur & jag fick en tillgodosumma på min nästa leverans. Får anse mig nöjd med det! 

2 kommentarer:

  1. Haha, vi ringde nog samtidigt 😄. När jag ringde så var de vi på tur så vi var stoppet innan er 😄.
    Vi fick inte heller något sms. Skulle kommit till oss 20.15.
    Annars var leveransen bra el?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Aha, ja då måste vi ringt samtidigt 😄 Ja det var ni ju då 😃 Skumt att det inte kom nåt sms, hade jag fått det hade jag ju vågat mig in i duschen 😉 Ja, i övrigt var jag väldigt nöjd, inga fel eller ersättningsvaror så det var kanon! Kram

    SvaraRadera