Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 22 oktober 2014

Min pumpa!

Flera år i rad har jag tänkt att jag ska göra en halloween-lykta men det har liksom inte blivit av. Idag stod jag helt plötsligt utanför Ica med en kvart att slå ihjäl. Jag tog tillfället i akt och köpte mig en fin, lagom liten halloween-pumpa. Eftersom jag aldrig gjort detta innan behöver jag hjälp! Hit me with your best tips!! Hur gör man den lättast? Har ni några tips på vilka verktyg som funkar bäst att "karva" med? Vad kan man göra av innanmätet? Tänkte ta vara på kärnorna och rosta dem då jag älskar pumpakärnor. Men köttet? Pumpasoppa? Pumpakräm? Fialotta är i alla fall superexalterad och ville börja ikväll, men det får vänta till lördag. 


Gillar godingens min i bakgrunden :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar