Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 19 oktober 2014

Hello Monkey!

I fredags besökte jag Hello Monkey på Linnégatan för första gången, tillsammans med mina godingar från jobbet. Oj, vilken underbar mat! Vi tog en "Monkey BBQ" där alla delar från stora fat på 3 olika rätter. Det var något marinerad fläskkött, anka & långkokt bringa. Alla kötträtter var superbra tillagade och tillbehör jättegoda! Måste ta med mig min make hit nångång, för det var verkligen en tio-poängare. 


Det var en trevlig och lagom kväll, kom hem i hyfsad tid och hann spendera några minuter i soffan med R innan läggdags. Resten av helgen har gått i slapphetens tecken. Bullbak igår & idag har vi verkligen inte gjort ett smack. Skönt! Men till nästa helg är jag laddad för lite mer action i alla fall, det blir övernattning hos Myggan & Lelle för att gå Lights in Alingsås och ha en mysfredag med dem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar