Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 8 oktober 2014

Onsdag

Redan torsdag imorgon. Återigen en vecka som sprungit förbi. Inte så konstigt då det blivit lite vab tisdag & onsdag. Min lilla tjej var riktigt ur form igår (vad sägs om 39,5 i temp ca 2 timmar efter en alvedon? Not so fun) och sov exakt hela dagen. Tror hon var vaken ca 2-3 timmar totalt. Framåt kvällen piggnade hon till, och vaknade ca 5 miljoner ggr i natt, åt macka två ggr & babblade på för fullt med oss som var halvt medvetslösa av trötthet :-) Men det gjorde inte så mkt, det var så skönt att hon blivit piggare så det fick man stå ut med. Idag har jag jobbat halva dagen och sett säsongs premiären av Greys. Nu borde jag verkligen släcka, har en arbetsdag på ca 12 timmar framför mig, men tror det blir några rader i min bok först. Mässa imorgon vilket betyder att jag får träffa både kunder & leverantörer vilket bara är kul, så att dagen blir lång känns inte alls jobbigt. Bring it on! :-) 


Läser min gamla bok "Första trädboken", hennes favorit påstår hon (infoga gråtskrattande emoji) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar