Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 13 oktober 2014

Så mycket att se - så lite tid

Ja, jag vet faktiskt inte hur denna tv-hösten ska gå ihop riktigt :-) Skulle behöva typ 4 timmar till på dygnet för att hinna med. Men jag får säga att jag är hyfsat up to speed. Igår blev det säsongspremiär av Supernatural, som verkade väldigt lovande. Idag blev det första avsnittet på säsong 5 av The Walking Dead. Den levererade om man säger så. Herrejisses, det kommer nog aldrig göras en bättre serie i mina ögon. Efter den premiären blev det andra avsnittet Revenge, och det går lite uppochner. Ena stunden älskar jag det, i nästa tycker jag det liknar Våra bästa år. Känslan säger mig dock att serien är påväg till ett bra ställe. Och det händer ju grejer mest hela tiden. Homeland har jag redan halkat efter. Har inte sett varken förra veckan eller dagens avsnitt, men imorgon blir det rivstart för den. Greys & How to get away with murder har jag oxå under kontroll men har för stunden fått släppa Orphan Black. Såg bara första avsnittet, mer har jag inte hunnit med. Men den kommer jag definitivt återkomma till när mer tid finnes.  

Nedräkning inför säsongspremiären av TWD i New York förra veckan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar