Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 4 oktober 2014

Road trip!

Igår åkte vi till Ullared. Julklappar till alla barnen & kläder till T stod på listan. Vi bockade av i princip allt, så himla skönt! Vagnen såg grotesk ut:


Men vi köpte ett Lundby Småland till Thea i julklapp och bara den tog ju halva vagnen. Ska ni köpa dockhus nytt (finns ju mycket fint begagnat oxå) och har vägarna förbi Gekås kan det vara en idé att kika närmare på det - 389:- för huset och mellan 129-159:- för möbelseten (de större som kök/vardagsrum/badrum). Jag hade ett Lundby när jag var liten så det blir verkligen nostalgi när man ser det. Finns en bild på mig som 4-åring (rätta mig om jag har fel, mamma) där jag öppnar paketet med huset i. Ojoj, största leendet på flera mils avstånd! Hittade faktiskt riktigt fina plagg till T (kläder i hennes storlek blir bättre & bättre varje gång jag är där). Återkommer i nytt inlägg med lite bilder på kläderna. Jo, och så fick jag sova till 09 imorse - hallelujah! (Thea sover hos farmor). Känner mig som en ny människa. Men nu måste jag ha frukost! Puss på er <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar