Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 11 oktober 2014

Uppdatering i bilder

Torsdag. Väldigt lyckad mässa. Massor av kunder att träffa. Några för första gången, därav kommentaren: -Men Nina, du ska ju vara blond & ha glasögon??!! ;-) Jag älskar hur som helst våra mässor, att jobba i monter, gå runt & snacka med alla leverantörer, träffa på roliga kunder och knyta nya kontakter. Men trött blir man, och natten till fredag sov jag som en klubbad säl. 


Fredag har jag faktiskt ingen bild ifrån. Jag jobbade, åt godis och tittade på How to get away with murder & Hela Sverige Bakar. När R kom hem framåt 22-tiden tvingade han mig att se Zlatan-dokumentären. Zlatans pappa stöttar verkligen sin son. Fint tycker jag. 

Idag har vi lämnat T hos farmor då vi ska bort ikväll. R ville testa vinterjackor så vi åkte till stan. Åt lunch på Cappucino (jag åt en gigantisk räkmacka & R bakad potatis). 


R bjöd på lunchen så jag ville bjuda på något jag med, yoghurtglass från Happy Mango fick de bli! 


Trevlig lördag på er <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar