Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 5 oktober 2014

Final!

Idag gjorde Liseberg sin sista dag för säsongen och stänger nu sina portar. Dock inte så länge då Jul på Liseberg öppnar i mitten av november. Vi var där för att kräma ur det sista och det blev en toppendag! Glada barn som fick åka mycket karusell, fick varsin ballong och krama kaniner. När vi satt och väntade på mat inne på en av restaurangerna fick jag sms av Myggan att hon & Lelle var där så vi möttes upp. Thea ville såklart åka något med sin älskade faster så då passade jag & Robert på att sticka iväg för att åka något ihop. Lelle & Robert har bedrivit en massiv kampanj för att få mig att åka Helix men inte heller denna gången gav jag med mig så det fick bli Lisebergsbanan. Den är väl inte jättehäftig får jag erkänna men det funkade :-) Helgen flög förbi för snabbt, återigen... Tur att veckorna går rasande snabbt de med! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar