Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 27 oktober 2014

Premiärtur!

I fredags åkte vi till Alingsås för att spendera natten hos Rs syster. Lights in Alingsås håller på just nu och vi har i många år tänkt åka och kolla med det har aldrig blivit av. Men nu så! Vi gick en sväng i fredags (Dock inte hela rundan som är väldigt lång) och det var jättemysigt! Det regnade om vartannat (mot slutet typ hällregn, haha!) men jag hade full mundering på mig och var torr när vi kom hem igen. Thea var helt såld på en rutschkana som bytte färg. Jag tyckte Nolhaga Slott var fantastiskt vackert med alla färger och arrangemanget som var på baksidan. Jättekul grej hela alltet! På lördagen hade R bråttom hem, då han hade match. Jag tyckte det kändes trist att stressa så jag & T stannade kvar. Käkade lunch med Myggan och så tog vi en sväng "upp på byn". Fikade på fiket där Sanna jobbar, kikade i lite affärer och tog slutligen tåget mot Gbg. Thea har aldrig åkt tåg innan och "var väldigt spänd" som hon uttryckte det. R mötte upp oss på stationen och tog en sväng förbi Max på vägen hem. Barnet skulle prompt bara ha morötter och ingen av oss orkade tjafsa utan lät henne äta morötter och leka med leksaken hon fått. Slutade med att hon åt alla Chicken Nuggets vi köpt till henne. Ibland blir man förvånad. Söndagen spenderades både ute & inne i sällskap av Carro & Valter. Summering så var helgen kolossalt mysig och jag känner mig helt tillfreds denna måndagskväll! Hoppas ni haft en fin helg med! 



2 kommentarer:

  1. Väldigt spänd, vad gullig!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag tyckte också det var väldigt gulligt sagt! Fint när de sätter ord på sina känslor.

    SvaraRadera