Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 12 oktober 2014

En bra present!

Tänkte jag skulle tipsa om en bra present, som jag tycker är en riktigt bra grej! Jag gillar att få presentkort och har vid några tillfällen fått ett Superpresentkort.  Ett presentkort laddat med en summa som man löser in på hemsidan jag just länkade till. Där kan man välja olika summor hos ett stort antal butiker, tror det går att välja per 50:-. Säg att du får ett presentkort på 500:-, då kan du t.e.x välja 150:- på HM, 100:- Polarn o pyret, 100:- på DinSko and so on... Tror ni fattar vad jag menar :-) Man klickar i summa, antal presentkort och på vilken butik ma vill ha dem så skickas de hem i brevlådan. Väntar just nu på 2 st presentkort på Polarn, som ska gå till en ny vinterjacka till Thea. Väldigt smidigt i min mening!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar