Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 8 oktober 2013

Selfie

Kände mig som en zombie ur Walking Dead på väg till bussen imorse. Såg ut som en också: 


Kom i säng sent igår, sen hostade T mycket vilket gjorde att jag vaknade stup i kvarten. Vid 04 la jag mig i hennes rum istället och sov gott till 06.30 men det var liksom försent då... Ska absolut inte klaga då T annars sover väldigt bra, får i princip alltid mina 7 timmar i vanliga fall. Kanske därför man blir så himla trött när sömnen strular nu. Ska försöka ladda med så mycket sömn jag kan, på torsdag är det stor mässa i Lisebergshallen och jag ska stå i monter och prata med kunder heeeeela dagen. Kommer bli så jäkla kul, men man är som en trasa när dagen är slut. Nej, nu blir det Homeland (avsnitt 1, säsong 3!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar