Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 27 oktober 2013

Ibland löser det sig!

Idag var vi ju på Ikea för att köpa lite smågrejer, men som vanligt blir det ju alltid mer än man tänkt sig. Ljus och en låg pall till Thea men tillslut hade vi påsen full med täcke, kudde, två lakanset & massa annat. Lyckan i hennes ögon var stor när vi bäddade hennes säng tillsammans med nya täcket & lakanen. 
Jag köpte 3 ljus som jag verkligen gillade. Tyvärr hittade jag inget fat till som jag gillade men köpte ljusen ändå och tänkte att jag får väl leta nån annanstans. Plockade upp ljusen ikväll och då kom jag på att jag ju redan hade de perfekta faten hemma. Vi köpte espressokoppar med fat för några år sen som aldrig har använts. Nu kommer de i alla fall till användning :-) 



2 kommentarer:

  1. Köpte ni det där fina nya rosa setet? Jag tycker det är fantastiskt fint :)
    Ibland är IKEA himla bra alltså. Även om jag själv avskyr att vara där ;)

    SvaraRadera
  2. På lakan menar du? Ja, rosa med hjärtan. Thea fick välja vilket av de två seten vi köpt som hon ville ha först och det blev såklart det rosa :-) Ikea är fantastiskt men får gärna vara folktomt när man ska dit :-)

    SvaraRadera